14 de gen. 2010

Un malson?

Has desaparegut, on estàs?
et busque i no et trobe enlloc...
On aniràs? Et buscaré,
no dormiré buscant-te,
o dormiré per poder trobar-te en els meus somnis...
Descansaré per poder tindre forces per seguir endavant.
Sempre et buscaré, sempre,
mai deixaré de pensar en tu...
Cada dia obriré la finestra
per poder respirar el mateix aire que tu respires...
Cada nit dormiré abraçada al teu record,
esperant que tornes algun dia al meu costat,
esperant obrir els ulls i veure que estàs amb mi,
i que tot açò no ha sigut res més que un malson...


--A vegades necessites veure que t'has perdut per poder trobar-te a tu mateix...
Jo estic perduda, tan sols espere trobar-me prompte--

2 comentaris:

Miquel Navarro ha dit...

Enhorabona, Noèlia. Et vas superant entrada a entrada. Esta té una força en les imatges que m'encanta. No deixes d'escriure!

Noèlia ha dit...

Gràcies Miq... dic, Xènius! ;)
S'agraeixen els teus comentaris, de veres!